De globale planning - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van mereljaap - WaarBenJij.nu De globale planning - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van mereljaap - WaarBenJij.nu

De globale planning

Door: Jaap

23 Juni 2008 | Nederland, Utrecht

Even een kort eerste berichtje, nog gewoon vanuit Utrecht. We zijn druk bezig met de voorbereidingen. Laatste dingen regelen voor de reis, maar dat gaat allemaal goed komen. Onze planning is dus om donderdag 26 juni (a.s. donderdag dus) met Turkish Airlines (nee, dat is niet Onur Air ;)) naar Singapore te vliegen. We hebben een kleine tussenstop in Istanbul, maar die is maar 1,5 uur ofzo, dus Turkije zien we alleen vanuit de lucht. Als we in Singapore zijn gaan we een beetje acclimatiseren en de stad bekijken.
Vanuit Singapore is het drie stappen en we zitten in Maleisië, daar zullen we waarschijnlijk de meeste tijd doorbrengen, omdat daar het meeste te zien is. Wat we gaan doen en hoe lang dat zien we daar wel, en we hebben in het vliegtuig 12 uur om de Lonely Planet te lezen :D. Onze verlanglijst bestaat voorlopig uit een chaotische miljoenenstad (Bangkok sowieso), oerwoud en een idyllisch bounty eiland.
Uiteindelijk zullen we in Thailand nog wat dingen bekijken en op 30 juli vliegen we dan vanuit Bangkok weer terug naar Nederland, wederom met een korte tussenstop in Istanbul.

Verdere planning weten we dus niet. Misschien vinden we het wel helemaal niets en gaan we 4 weken tussen dikke Amerikanen in een resort in Phuket zitten :D. Het zijn 'maar' 5 weken, dus ik weet niet hoeveel updates er zullen komen, maar we zullen proberen om toch een paar keer jullie de ogen uit te steken ;).

Schroom niet om te reageren op de berichtjes, we willen ook graag weten hoe het in Nederland en omstreken is!

Selamat tinggal! (dat schijnt tot ziens te betekenen in het Maleis)

• 23 Juni 2008 - 18:50

Yde / Aight:

Alvast heel veel plezier. Ga jullie missen!

Groetjes, Yde

• 24 Juni 2008 - 06:50

Antoine:

Ja!!! Have fun daarzo! Geniet ervan! Ben benieuwd naar de verhalen!

Groetjes, Antoine

• 25 Juni 2008 - 08:26

Ivo En Janine:

Lieve Jaap en Merel

Morgen vertrekken jullie al!!! Gaat snel hoor! Wil jullie nogmaals ontzettend veel plezier wensen en geniet er samen goed van! Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen! Goede reis, en pas goed op mijn kleine nichtje ;)

Liefs Ivo en Janine

• 25 Juni 2008 - 10:31

Nicole:

Hey Merel en Jaap!

Heel veel plezier met jullie reis! Echt gaaf dat jullie dat gaan doen. Ik hou de site in de gaten.

groetjes nicole

• 25 Juni 2008 - 14:22

Eveline:

Hey Japio & chick,

Heel erg veel plezier! En vooral al mijn aanbevelingen ff aandoen natuurlijk:-)

Dan maar gelijk mijn laatste; in Thailand moet je echt Massaman curry eten! Zo lekker!

Greetz,
    Eveline

• 26 Juni 2008 - 14:39

Wouter:

heel veel succes daar en geniet van al t moois wat daar te doen is!!!