We zijn geland! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van mereljaap - WaarBenJij.nu We zijn geland! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van mereljaap - WaarBenJij.nu

We zijn geland!

Door: Merel

27 Juni 2008 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal!

Na een vlucht van Schiphol naar Instanbul vol met hollands-turkse gezinnen (gooi please kinderen vol met slaapmiddel als je met ze gaat vliegen, het is niet grappig voor andere passagiers ;-)), een vage transfer met veel haast en een verkeerde gate, en een lange nacht tijdens de vlucht van Istanbul naar Singapore zijn we eindelijk aangekomen. :-)

Het vliegtuig was luxer dan verwacht, met goede service en een leuk prive touchscreen tv-schermpje met spelletjes, films, sitcoms en muziek (na 17 uur reizen hebben we wel alles al gezien, hopen dat ze op de terugreis andere films hebben).

Paar minpuntjes toch wel dat de mensen tijdens de vlucht van Schiphol naar Istanbul al gingen klappen terwijl die nog niet eens geland was. Vaag!

En bij de transfer was de verkeerde gate aangegeven en we kwamen een uur te laat in Istanbul aan, waardoor we dat hele vliegveld doorgerent hebben (voor wie mee was met studiereis naar Istanbul, die herinnert zich misschien nog hoe groot Ataturk airport is).

En helaas zat er van Istanbul naar Singapore iemand achter ons die dacht dat ie extreem hard op dat scherm moest drukken, waardoor er weinig geslapen kon worden door het geduw in de rug, maar ja. Zoiets hoort erbij. ;-)

Het is nu ongeveer half 11 's ochtends bij jullie, en hier 6 uur later, dus half 5 's middags.

We gaan nu een slaapplek zoeken en wat eten en bedenken wat we morgen gaan doen.

Bedankt voor alle berichtjes voor vertrek!

Groetjes,
Jaap en Merel

• 27 Juni 2008 - 09:11

Maarten:

Altijd lachen in zo'n airplane!

Veel plezier daar!

• 27 Juni 2008 - 11:58

Janine:

Jullie "avontuur" begon dus al met de heen reis! Ik blijf 't vreemd vinden om te klappen voor de piloot, vooral als je nog nie eens geland bent. Hopelijk vinden jullie een fijne slaapplaats.

Liefs

• 27 Juni 2008 - 12:27

Sjaak:

Hallo Jaap en Merel,

Leuk om op deze manier jullie avonturen te volgen

• 28 Juni 2008 - 20:50

Fanja:

17 uur?!! Pffft....
    En .. slaapplek gevonden?
    Toch wel een bed, mag ik hopen.
    Liefs en ik lees graag meer van jullie.

• 30 Juni 2008 - 09:53

Yde:

Haha, wat een chaos. Gelukkig hebben jullie het er goed vanaf gebracht.

PS: Studiereis Istanbul vlogen we naar Sabiha Gokhan vliegveld in het Oosten van de stad. minor detail