Heenreis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van mereljaap - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van mereljaap - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Jaap

10 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo, inmiddels aangekomen in het hotel in Los Angeles, een hip en kek hotel met nagemaakte jaren 80 look.

De vlucht naar Minneapolis was weinig enerverend, buiten dat Merel een gebarentolk was voor haar Russische buurvrouw en we 40min te vroeg waren waardoor we 35min in het vliegtuig op een vrije gate moesten wachten. Over strakke gateplanning gesproken... We mochten gelukkig van de piloot wel een klachtenbrief sturen naar het vliegveld.
Overstap ging zonder problemen, vlucht naar LA was ook te vroeg, maar hadden wel meteen een gate. Helaas daarna 45min op de bus naar Downtown moeten wachten.

Laatste stukje met de metro en twee blokken lopen bleek erg mee te vallen. Dwars door een filmset linksaf kwamen we dus bij bovengenoemd hotel.

Amerikanen zijn weer lekker Amerikaans ("The Netherlands?! Ich can auch ein bischen Deutsch verstehen!").

Nu lekker slapen, het mag hier dan half 10 's avonds zijn, in Nederland is het al half 7 's ochtends... We missen dus een nacht, maar die kunnen we nu gelukkig in gaan halen.
Morgen op pad in LA en de auto ophalen om naar Santa Barbara te gaan.

• 11 September 2011 - 13:36

Marion Kneefel:

Hallo Merel en Jaap,

fijn te horen dat jullie goed aan zijn gekomen, na een reis met veel wachten. Veel succes met het schrijven van de klachtenbrief! Wel fijn dat de piloot daar toestemming voor gaf.
    Nu eerst maar uitrusten en dan kan de vakantie echt beginnen.
    Blijf jullie zeker volgen.
    Liefs, Marion

• 11 September 2011 - 18:04

Yde:

Veel plezier met cruisen over de Interstates. Ben benieuwd naar de eerste foto's.